• 08.11.23, 07:59

E-smaspäeva statistika: suurem soodustus toob rohkem müüki

6. novembril leidis aset selle aasta viimane e-poodide ühiskampaania E-smaspäev, millest võttis osa üle 320 e-poe. Montonio kiirülevaate põhjal kasvas e-poodide tehingute arv ostupüha käigus võrreldes tavalise esmaspäevaga umbes neli korda.
: Itella, Smartpost jaotuskeskus, post, pakid, pakk, kuller, e- kaubandus : EESTI: 16APR21Itella, Smartpost jaotuskeskus, post, pakid, pakk, kuller, e- kaubandus. lt/: Foto: Liis Treimann
  • : Itella, Smartpost jaotuskeskus, post, pakid, pakk, kuller, e- kaubandus : EESTI: 16APR21Itella, Smartpost jaotuskeskus, post, pakid, pakk, kuller, e- kaubandus. lt/: Foto: Liis Treimann
  • Foto: Liis Treimann
E-smaspäeva pakkumised kehtivad traditsiooniliselt 24 tundi. Kuigi esimesed ostud tehti juba 6. novembri esimestel minutitel, käis põhiline e-ostlemine kella kuuest hommikul kuni hilise õhtuni. Kõige rohkem kaupu osteti E-smaspäeva õhtul kella seitsme ajal. Kõige enam läksid sel korral kaubaks kosmeetika ning ilu- ja tervisetooted. Populaarsed olid ka riided, arvutid ja muu tehnika.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele