• 08.11.23, 07:59

E-smaspäeva statistika: suurem soodustus toob rohkem müüki

6. novembril leidis aset selle aasta viimane e-poodide ühiskampaania E-smaspäev, millest võttis osa üle 320 e-poe. Montonio kiirülevaate põhjal kasvas e-poodide tehingute arv ostupüha käigus võrreldes tavalise esmaspäevaga umbes neli korda.
: Itella, Smartpost jaotuskeskus, post, pakid, pakk, kuller, e- kaubandus : EESTI: 16APR21Itella, Smartpost jaotuskeskus, post, pakid, pakk, kuller, e- kaubandus. lt/: Foto: Liis Treimann
  • : Itella, Smartpost jaotuskeskus, post, pakid, pakk, kuller, e- kaubandus : EESTI: 16APR21Itella, Smartpost jaotuskeskus, post, pakid, pakk, kuller, e- kaubandus. lt/: Foto: Liis Treimann
  • Foto: Liis Treimann
E-smaspäeva pakkumised kehtivad traditsiooniliselt 24 tundi. Kuigi esimesed ostud tehti juba 6. novembri esimestel minutitel, käis põhiline e-ostlemine kella kuuest hommikul kuni hilise õhtuni. Kõige rohkem kaupu osteti E-smaspäeva õhtul kella seitsme ajal. Kõige enam läksid sel korral kaubaks kosmeetika ning ilu- ja tervisetooted. Populaarsed olid ka riided, arvutid ja muu tehnika.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele