SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor on kindel, et 2024. aasta teises pooles läheb lihtsamaks ning inimestel tekib motivatsioon poodi minna, kuid noorte inimeste värbamisega on keeruline, kuna neid on lihtsalt vähe.

- SEB majandusanalüütik Mihkel Nestor
- Foto: Andras Kralla
Nestori sõnul on tänaseks intressimäärad jõudnud tippu ning need, kes on kodulaenu võtnud, tunnevad seda enda peal väga hästi. „Inimestel oli liiga palju raha ja said liiga palju osta. Ettevõtetel ei olnud võimalik pakkuda nii palju tooteid ja teenuseid. Selle tulemusena tõusis inflatsioon ning olukorda sekkusid keskpangad, kes tegid inimeste elu halvemaks,“ rääkis Nestor ning selgitas, et selle tulemusena tõsteti intressimäärasid, kaupmeestel on vähem äri ja inflatsioon hakkab alla minema. Euroopa Keskpank taotleb 2% inflatsiooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.