• 22.11.23, 10:15

Aatriumi 25 aasta kogemus: mööbliostja vaatab järjest funktsionaalsema toote poole

Aatrium Sisustuskaubamaja sai novembris juba 25-aastaseks. Kuidas on kohaliku tarbija maitse selle aja jooksul muutunud ja mille peale valik nüüd langeb?
Aatrium Sisustuskaubamaja
  • Aatrium Sisustuskaubamaja
„Tarbija mõtleb ostud väga põhjalikult läbi, oma mõju on ka majanduse üldisel olukorral. Oleme uurinud 20-65-aastaste Tallinna ja Harjumaa elanike käitumist, kes on viimastel aastatel ostnud mööblit. Selgus, et kõige sagedasem mööbli ostmisele mõtlema hakkamise aeg on paar nädalat kuni kolm kuud enne ostu. Kõige varem mõeldakse just pehme mööbli ostule, mida ostjatest üle 60% kavandab vähemalt kaks-kolm kuud ette,“ kirjeldas Aatrium Sisustuskaubamaja tegevjuht Liina Kivimägi. „Kui voodeid ja kappe ostetakse juba üsna ulatuslikult meie e-poest, siis pehme mööbel soetatakse jätkuvalt valdavalt tavapoest, isegi kui eeltöö toimub internetis – tarbija tahab kaupa ikka oma käega mugavalt ju enne katsuda.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele