Aatrium Sisustuskaubamaja sai novembris juba 25-aastaseks. Kuidas on kohaliku tarbija maitse selle aja jooksul muutunud ja mille peale valik nüüd langeb?

- Aatrium Sisustuskaubamaja
„Tarbija mõtleb ostud väga põhjalikult läbi, oma mõju on ka majanduse üldisel olukorral. Oleme uurinud 20-65-aastaste Tallinna ja Harjumaa elanike käitumist, kes on viimastel aastatel ostnud mööblit. Selgus, et kõige sagedasem mööbli ostmisele mõtlema hakkamise aeg on paar nädalat kuni kolm kuud enne ostu. Kõige varem mõeldakse just pehme mööbli ostule, mida ostjatest üle 60% kavandab vähemalt kaks-kolm kuud ette,“ kirjeldas Aatrium Sisustuskaubamaja tegevjuht Liina Kivimägi. „Kui voodeid ja kappe ostetakse juba üsna ulatuslikult meie e-poest, siis pehme mööbel soetatakse jätkuvalt valdavalt tavapoest, isegi kui eeltöö toimub internetis – tarbija tahab kaupa ikka oma käega mugavalt ju enne katsuda.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.