Mustast Reedest on saanud mitmepäevane ja kaupmeesteülene ostukampaania
Ameerika Ühendriikidest alguse saanud ühepäevane allahindluskampaania Must Reede on Eestis kanda kinnitanud nädalalõpu või kuni isegi kuu pikkuse kampaaniana.
Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroos
Foto: Andras Kralla
Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juhi Kristjan Maaroosi sõnul võtab kampaaniast aina suurem osa kaupmehi osa ning pakkumiste maht ja allahindluste protsent näitab ajas kasvavat trendi, mis kinnitab, et Eesti inimesed ja kaupmehed on võõrsilt meieni jõudnud ostupühad omaks võtnud.
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.