• 23.11.23, 10:30

Mustast Reedest on saanud mitmepäevane ja kaupmeesteülene ostukampaania

Ameerika Ühendriikidest alguse saanud ühepäevane allahindluskampaania Must Reede on Eestis kanda kinnitanud nädalalõpu või kuni isegi kuu pikkuse kampaaniana.
Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroos
  • Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroos
  • Foto: Andras Kralla
Kristiine ja Rocca al Mare keskuste juhi Kristjan Maaroosi sõnul võtab kampaaniast aina suurem osa kaupmehi osa ning pakkumiste maht ja allahindluste protsent näitab ajas kasvavat trendi, mis kinnitab, et Eesti inimesed ja kaupmehed on võõrsilt meieni jõudnud ostupühad omaks võtnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele