• 27.11.23, 14:50

Rimi: huvi kodu- ja välismaiste mahetoodete vastu kasvab vaikselt hinnatõusu kiuste

Rimi mahedate omamärgitoodete sarja müüginumbritest selgub, et mulluse sügisega võrreldes on kasvanud nii maheda kohaliku talukauba kui ka välismaiste mahetoodete müük.
Rimi Tatari tänava kauplus avamispäeval.
  • Rimi Tatari tänava kauplus avamispäeval. Foto: Raul Mee
Aasta kokkuvõttes on „I love eco“ sarja mahetoodete kogumüük mullusest veidi suurem, aga samas suurusjärgus – aasta esimese kümne kuuga on Eestis müüdud üle 2 miljoni sarja toote. Mitmendat aastat järjest on populaarsed ka konserveeritud maheköögiviljad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele