Rimi: huvi kodu- ja välismaiste mahetoodete vastu kasvab vaikselt hinnatõusu kiuste
Rimi mahedate omamärgitoodete sarja müüginumbritest selgub, et mulluse sügisega võrreldes on kasvanud nii maheda kohaliku talukauba kui ka välismaiste mahetoodete müük.
Aasta kokkuvõttes on „I love eco“ sarja mahetoodete kogumüük mullusest veidi suurem, aga samas suurusjärgus – aasta esimese kümne kuuga on Eestis müüdud üle 2 miljoni sarja toote. Mitmendat aastat järjest on populaarsed ka konserveeritud maheköögiviljad.
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.