Püsikliendina tuvastamine nutitelefoni abil on kasvutrendis
Kantar Emori lojaalsusprogrammide värskest uuringust selgub, et endiselt soovivad Eesti elanikud püsikliendina tuvastamist eelkõige ID-kaardi abil, kuid aasta-aastalt kasvab nõudlus nutitelefoniga tuvastamise järele.
Mehed tunnevad suur huvi ehitusmaterjalipoodide kliendiprogrammide vastu.
Foto: Liis Treimann
„Kui püsikliendistaatuse tuvastamine nutitelefoni abil näis kolm aastat tagasi pigem nišivõimalusena, siis nüüdseks on tarbijate nõudlus selle tuvastusviisi vastu märkimisväärne,“ rääkis Kantar Emori uuringuspetsialist Katariina Mäll.
Usin-TR on 1998. aastast Keilas tegutsev pereettevõte, mis valmistab kulinaariatooteid ning lisaks pagari- ja kondiitritooteid. Aastatega on tootevalik märgatavalt kasvanud ning pikka aega toimetati vanema tarkvaralahendusega, mis jäi aga uutele ideedele ja kasvuambitsioonidele jalgu.