• 01.12.23, 10:23

Püsikliendina tuvastamine nutitelefoni abil on kasvutrendis

Kantar Emori lojaalsusprogrammide värskest uuringust selgub, et endiselt soovivad Eesti elanikud püsikliendina tuvastamist eelkõige ID-kaardi abil, kuid aasta-aastalt kasvab nõudlus nutitelefoniga tuvastamise järele.
Mehed tunnevad suur huvi ehitusmaterjalipoodide kliendiprogrammide vastu.
  • Mehed tunnevad suur huvi ehitusmaterjalipoodide kliendiprogrammide vastu.
  • Foto: Liis Treimann
„Kui püsikliendistaatuse tuvastamine nutitelefoni abil näis kolm aastat tagasi pigem nišivõimalusena, siis nüüdseks on tarbijate nõudlus selle tuvastusviisi vastu märkimisväärne,“ rääkis Kantar Emori uuringuspetsialist Katariina Mäll.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:58
Taaraäri on äri nagu iga teine – seda tuleb hästi teha!
Eestis peetakse pandipakendisüsteemi nii iseenesestmõistetavaks, et kipume unustama, kui erakordse edulooga on tegemist. Tagastame üle 90% turule lastud joogipakenditest. See on tulemus, millega kuulume maailmas absoluutsete liidrite hulka. Sellest efektiivsusest on saanud ekspordiartikkel, millele annab hoogu kiiresti kasvav tehnoloogiaettevõte RVM Systems. Nende uusim Eestis toodetud lahendus, Kalla-tüüpi taaraautomaat, ei valluta ainult kohalikke poode, vaid liigub suure hooga üle maailma.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele