• 11.12.23, 10:09

Sportland suurendas müüki, aga kaotas pea 30% kasumist

Spordi- ja vaba aja kaupade müügile keskenduv Sportland Grupp suurendas viimasel majandusaastal müügitulu 18 protsenti, aga puhaskasum kahanes ligi 30 protsenti.
Sportland Grupi tulemusi mõjutasid aruandeperioodi alguskuudel endiselt koroonaviirus ja sellest tulenevad piirangud.
  • Sportland Grupi tulemusi mõjutasid aruandeperioodi alguskuudel endiselt koroonaviirus ja sellest tulenevad piirangud.
  • Foto: Erik Prozes
Sportlandi majandusaasta ei järgi kalendriaastat, vaid kestab maist aprillini. Äripäeva Infopanka laekunud värkse aruanne näitab, et kontserni viimane majandusaasta lõppes 164,8 miljoni eurose müügituluga, aasta varem jõuti 139,8 miljoni euroni. Puhaskasum kahanes aastaga aga 15,8 miljonilt eurolt 11,1 miljonini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele