Tallink Grupi lipulaev, MyStar tähistas sel nädalal ühe aasta möödumist ettevõtte Tallinn-Helsingi Shuttle-liinil opereerimise algust. Oma esimese tööaastaga on MyStar teinud üle 2100 väljumise ning vedanud ühtekokku ligi 1,8 miljonit reisijat. Vaatame, mida reisijad eelistasid laevalt enim kaasa osta.

- Tallink MyStar Traveller kauplus
- Foto: Tõnu Tunnel
MyStari pardal asuva Traveller Superstore on Tallinki laevastiku moodsaim ja suurim, nii kaupluse pindala kui ka müüginumbrite poolest võrreldes teiste kontserni laevadega. Loomulikult mängib suurt rolli kaupluse kaasaegne ja uudse kontseptsiooniga planeering, müügipinna suurus, kauba paigutus ja loomulikult ka suur reisijate hulk. Eriti nõutud on MyStari reisijate hulgas kosmeetikatooted ja parfüümid, aga väga populaarsed on ka veinid ja maiustused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.