Tallink Grupi lipulaev, MyStar tähistas sel nädalal ühe aasta möödumist ettevõtte Tallinn-Helsingi Shuttle-liinil opereerimise algust. Oma esimese tööaastaga on MyStar teinud üle 2100 väljumise ning vedanud ühtekokku ligi 1,8 miljonit reisijat. Vaatame, mida reisijad eelistasid laevalt enim kaasa osta.
- Tallink MyStar Traveller kauplus Foto: Tõnu Tunnel
MyStari pardal asuva Traveller Superstore on Tallinki laevastiku moodsaim ja suurim, nii kaupluse pindala kui ka müüginumbrite poolest võrreldes teiste kontserni laevadega. Loomulikult mängib suurt rolli kaupluse kaasaegne ja uudse kontseptsiooniga planeering, müügipinna suurus, kauba paigutus ja loomulikult ka suur reisijate hulk. Eriti nõutud on MyStari reisijate hulgas kosmeetikatooted ja parfüümid, aga väga populaarsed on ka veinid ja maiustused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.