• 19.12.23, 09:43

Uuring: duty free poed hakkavad ajale jalgu jääma

Termin "Duty Free" pole varasemaga võrreldes enam sama atraktiivne ega meelita lennujaamades kliente poodi, selgub konsultatsioonifirma Kearney poolt läbi viidud uuringust. Tervelt 64% reisijatest väljendas rahulolematust kas duty free poodide hindade või sortimendiga.
Kearney uuringu põhjal arvab üle 50% reisijatest, et tavalisest poest saab asju odavamalt, kui lennujaamast. 33% ei osta lennujaamadest seetõttu, et nad ei leia sealt mitte midagi huvitavat. Foto: Pexels.com.
  • Kearney uuringu põhjal arvab üle 50% reisijatest, et tavalisest poest saab asju odavamalt, kui lennujaamast. 33% ei osta lennujaamadest seetõttu, et nad ei leia sealt mitte midagi huvitavat. Foto: Pexels.com.
Kuigi lennureiside arv on kasvutrendis, vähenes 2022. aastal keskmine ostusumma lennujaama poodides 29% võrra, kukkudes 17 dollari ehk 15,6 euro peale, kirjutab Trip.ee. Senine strateegia seada hind ostmise põhiargumendiks enam lihtsalt ei tööta. Reisijad tunnetavad aina vähem, et lennujaama tax free poodidest saaks midagi oluliselt soodsamalt kui mujalt. Eriti kehtib see elektroonikakaupade kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele