Autor: Kaubandus.ee • 22. detsember 2023

Jõulueelse ostupeo pakimahud kasvasid Eestis 33 protsenti

Lisaks jõuludele ja aastavahetusele on e-kaubanduse tippajaks kujunenud must reede, mis ühes küberesmaspäevaga kasvatas Eestis tänavu Venipaki pakimahte 33 protsenti. Seejuures lõi küberesmaspäeva järgne kasv musta reede oma, teatas ettevõte.
Venipak Eesti müügidirektori Martten Kaldvee sõniul kasvas vahetult peale küberesmaspäeva Venipaki pakkide maht Eestis 41% ning Baltimaades kokku 32%, mis oli kampaaniaperioodi suurim kasv.

„Must reede kestis seekord üle nädala, kuid lõviosa ostudest ja pakitarnetest langes ikkagi tolle nädala lõppu ja järgmise algusse. Vahetult peale küberesmaspäeva kasvas Venipaki pakkide maht Eestis 41% ning Baltimaades kokku 32%, mis oli kampaaniaperioodi suurim kasv. See kinnitab trendi, et elektroonikakaubad ühes riiete ja kosmeetikatoodetega on e-kaubanduse üks lemmik,“ ütles Venipak Eesti müügidirektor Martten Kaldvee.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700