Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt 2023. aasta lõpus läbi viidud uuringu tulemused näitavad, et tarbijate kõrge teadlikkus oma õigustest on viimasel kahel aastal püsinud samas suurusjärgus, oluliseks peetakse keskkonnasõbralikku tootmist ja toodete pikka kasutusiga.

- Foto: Alexander Kovacs / Unsplash
„Värsked uuringutulemused kinnitavad, et Eesti tarbijad on oma õigustest teadlikud ja informeeritud, samuti on neil piisavalt informatsiooni kaupade ja teenuste otstarbekaks valikuks. On näha, et ka ettevõtjad peavad tarbijaõigusi oluliseks, sest valdav enamik vastanutest kinnitas, et tekkinud probleemide või kaebuste korral leiti lahendus kauplejaga koostöös,“ kommenteeris Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) peadirektor Kristi Talving.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.