Autor: Kaubandus.ee • 8. jaanuar 2024

Uuring: Eesti tarbija on oma õigustest jätkuvalt teadlik, hoolib keskkonnast ja peab oluliseks toodete pikka kasutusiga

Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt 2023. aasta lõpus läbi viidud uuringu tulemused näitavad, et tarbijate kõrge teadlikkus oma õigustest on viimasel kahel aastal püsinud samas suurusjärgus, oluliseks peetakse keskkonnasõbralikku tootmist ja toodete pikka kasutusiga.
Foto: Alexander Kovacs / Unsplash

„Värsked uuringutulemused kinnitavad, et Eesti tarbijad on oma õigustest teadlikud ja informeeritud, samuti on neil piisavalt informatsiooni kaupade ja teenuste otstarbekaks valikuks. On näha, et ka ettevõtjad peavad tarbijaõigusi oluliseks, sest valdav enamik vastanutest kinnitas, et tekkinud probleemide või kaebuste korral leiti lahendus kauplejaga koostöös,“ kommenteeris Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) peadirektor Kristi Talving.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757