Ülemiste keskus tunnustas sealseid parimaid poode, tänavu pärjati parimaks juveelipood Sparkle. Võidu tõid ühtlaselt tugevad tulemused väljapaneku atraktiivsuse, teeninduskvaliteedi ja kampaaniates osalemise osas.
Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits ütles, et Sparkle’ile andis konkurentide ees edu hästi läbi mõeldud tegevus kõigis valiku kriteeriumiks olnud suundades: pood võttis osa kampaaniatest, pööras teravat tähelepanu väljapanekute atraktiivsusele ja esinduslikule klienditeenindusele.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.