Viimaste kuude jooksul on Eesti ühest suurimast disainipoest LEVIst lahkunud kümmekond pikaajalist tarnijat ja disainerit - jõud olevat otsas. Kaupluse perenaise Hanne Kleini sõnul on olukord murettekitav.

- Levi Design disainipoe perenaine Hanne Klein on tuleviku pärast mures
- Foto: Gerda Carina
LEVI brändi all tegutsevad kaks kauplust – Tallinnas Solaris keskuses ja Tartu Kaubamajas. Tallinna kauplust haldab Levi Design OÜ, Tartu kauplust Emelia Invest OÜ. Mõlema ettevõtet ja kauplusi juhib Hanne Klein, kes on olnud kohaliku disaini kuraator kümmekond aastat. Neist kuus ongi ta juhtinud LEVI disainipoodi, mille idee on vastanduda masstoodangule, esitledes müügiplatvormina kohalikke disainereid, kunstnikke ja väiketootjaid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.