Coca-Cola HBC Eesti hinnangul iseloomustas 2023. aastat joogitootjate jaoks suundumus, kus tarbijad soovivad järjest rohkem tervislikumaid alternatiive. Seega on suhkruvaba tootesarja joogid ja teised suhkruvabad tooted nautinud üha suuremat populaarsust ning sarnane trend jätkub ilmselt ka 2024. aastal.

- Coca-Cola HBC Eesti ja Läti müügijuht Ivar Ignatjev
 - Foto: Marek Metslaid
 
Coca-Cola HBC Eesti ja Läti müügijuht Ivar Ignatjev nendib, et lõppenud aasta tõi kaasa seninägematu makromajandusliku olukorra, kus tootmiskulud kasvasid enneolematult palju ja see avaldas mõju kõikidele ärisuundadele. “Pidime ettevõttena näitama üles suurt paindlikkust ja reageerima turuolukorra muutumisele jooksvalt. Selleks, et kasvavad kulud ei mõjutaks olulisel määral meie toodete hindu, oleme rakendanud ja rakendamas mitmeid meetmeid alates tootmisprotsesside ning logistika optimeerimisest kuni klientidele tehtavate pakkumiste ülevaatamiseni välja,” sõnas Ignatjev.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.