• 23.02.24, 12:32

Coca-Cola HBC: Inimesed otsivad tervislikumaid alternatiive

Coca-Cola HBC Eesti hinnangul iseloomustas 2023. aastat joogitootjate jaoks suundumus, kus tarbijad soovivad järjest rohkem tervislikumaid alternatiive. Seega on suhkruvaba tootesarja joogid ja teised suhkruvabad tooted nautinud üha suuremat populaarsust ning sarnane trend jätkub ilmselt ka 2024. aastal.
Coca-Cola HBC Eesti ja Läti müügijuht Ivar Ignatjev
  • Coca-Cola HBC Eesti ja Läti müügijuht Ivar Ignatjev
  • Foto: Marek Metslaid
Coca-Cola HBC Eesti ja Läti müügijuht Ivar Ignatjev nendib, et lõppenud aasta tõi kaasa seninägematu makromajandusliku olukorra, kus tootmiskulud kasvasid enneolematult palju ja see avaldas mõju kõikidele ärisuundadele. “Pidime ettevõttena näitama üles suurt paindlikkust ja reageerima turuolukorra muutumisele jooksvalt. Selleks, et kasvavad kulud ei mõjutaks olulisel määral meie toodete hindu, oleme rakendanud ja rakendamas mitmeid meetmeid alates tootmisprotsesside ning logistika optimeerimisest kuni klientidele tehtavate pakkumiste ülevaatamiseni välja,” sõnas Ignatjev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele