• 23.02.24, 10:53

Kodumaal hääbuva The Body Shop Eesti juht: Tallinna poodide müük kahanes

The Body Shop Baltikumi kaupluste juht Ieva Gailuma sõnul vajab The Body Shop brändina uut energiat ja värskust. Tänane müük Eestis ei olevat võrreldav eelnevate aastatega.
Ieva Gailuma kinnitas The Body Shopi Briti äri ebastabiilset olukorda, Eesti kauplustes olevat aga kõik tavapärane
  • Ieva Gailuma kinnitas The Body Shopi Briti äri ebastabiilset olukorda, Eesti kauplustes olevat aga kõik tavapärane
  • Foto: Janis Salins
Suurbritannias ja ka maailmas ühe tuntuma kosmeetikabrändi The Body Shop Eesti frantsiise hallatakse ettevõtte Bodybalt OÜ alt. Kaupluste juht Ieva Gailuma tunnistas, et tänane müük Eestis siiski ei ole võrreldav eelnevate aastatega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele