Kodumaal hääbuva The Body Shop Eesti juht: Tallinna poodide müük kahanes
The Body Shop Baltikumi kaupluste juht Ieva Gailuma sõnul vajab The Body Shop brändina uut energiat ja värskust. Tänane müük Eestis ei olevat võrreldav eelnevate aastatega.
Ieva Gailuma kinnitas The Body Shopi Briti äri ebastabiilset olukorda, Eesti kauplustes olevat aga kõik tavapärane
Foto: Janis Salins
Suurbritannias ja ka maailmas ühe tuntuma kosmeetikabrändi The Body Shop Eesti frantsiise hallatakse ettevõtte Bodybalt OÜ alt. Kaupluste juht Ieva Gailuma tunnistas, et tänane müük Eestis siiski ei ole võrreldav eelnevate aastatega.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.