Klient ei osta, kui muusika, värvid, valgus või isegi lõhn on valed, õpetas tarbijapsühholoog ja brändistrateeg Kate Nightingale konsultatsioonifirma Colliersi veebiseminaril.

- Tarbijapsühholoog Kate Nightingale
"Nii hea lõhnavalik kui ka muusika on võimelised suurendama poemüüki keskmiselt 20% – seda on näidanud tuhanded uuringud," ütles tarbijapsühholoog Kate Nightingale seminaril. "Kui müüte näiteks erinevale soole suunatud tooteid – naiste- ja meesterõivaid – ning valite sihtrühmale vale lõhna, võite müüki isegi 140% negatiivselt mõjutada - nagu uuringud näitavad," ütles Nightingale. Ta selgitas, et on üllatunud, kui palju helide ja lõhnade tähtsust poes alahinnatakse. Helid võivad mõjutada näiteks inimeste kõndimiskiirust, antisotsiaalset käitumist, nagu vargus, ja toote väärtuse tajumist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.