• 06.03.24, 07:13

Tarbijapsühholoog: valid vale muusika, kaotad müüke kuni 140%

Klient ei osta, kui muusika, värvid, valgus või isegi lõhn on valed, õpetas tarbijapsühholoog ja brändistrateeg Kate Nightingale konsultatsioonifirma Colliersi veebiseminaril.
Tarbijapsühholoog Kate Nightingale
  • Tarbijapsühholoog Kate Nightingale
"Nii hea lõhnavalik kui ka muusika on võimelised suurendama poemüüki keskmiselt 20% – seda on näidanud tuhanded uuringud," ütles tarbijapsühholoog Kate Nightingale seminaril. "Kui müüte näiteks erinevale soole suunatud tooteid – naiste- ja meesterõivaid – ning valite sihtrühmale vale lõhna, võite müüki isegi 140% negatiivselt mõjutada - nagu uuringud näitavad," ütles Nightingale. Ta selgitas, et on üllatunud, kui palju helide ja lõhnade tähtsust poes alahinnatakse. Helid võivad mõjutada näiteks inimeste kõndimiskiirust, antisotsiaalset käitumist, nagu vargus, ja toote väärtuse tajumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele