• 15.03.24, 09:53

Eesti suurim tarbijauuring näitab, kuidas võita tänases turuolukorras tarbija südant

Dentsu regulaarse tarbijauuringu CCS viimastest tulemustest kooruvad välja mitmed uued ja põnevad trendid. Dentsu tegevjuht Kaspar Küünarpuu jagas lisaks tarbijatelt saadud teadmistele ka mõtteid, mida saaks oma äri kasvatamiseks just nüüd ja praegu rohkem ära teha.
Dentsu juht Kaspar Küünarpuu rääkis 6. märtsil toimunud jaekettide seminaril, kuidas võita tänases turuolukorras tarbija südant.
  • Dentsu juht Kaspar Küünarpuu rääkis 6. märtsil toimunud jaekettide seminaril, kuidas võita tänases turuolukorras tarbija südant. Foto: Raul Mee
Muuhulgas selgus Dentsu korraldatud CCS uuringust, et näiteks käesoleva aasta plaanides on vähenenud tarbijate kodude renoveerimine ja uue autode ostmine, seevastu kasvutrendis on investeerimishuvi. „Uuring annabki sealhulgas vastuse sellele, kes on meie peamine tarbija, kui palju neid kokku on ja missugused võiksid sellest tulenevalt olla ärieesmärgid,“ illustreeris Dentsu juht Kaspar Küünarpuu uuringust saadavat kasu. Ta lisas, et uuringu tulemustesse tasub alati ka detailsemalt analüüsida. „Näiteks selgus, et kodu renoveerimise soov on langenud kõige enam vanuserühmas 35-44 aastat,“ selgitas ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele