• 21.03.24, 10:40

Kliendid jätavad rohetooteid rohkem poeriiulitesse

Inimesed hoiavad kokku ja jätavad tavatoodetest tihti kallimad “rohelised” tooted pigem poeriiulisse, selgus Kantar Emori uuringust.
Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi. Pildil Prisma teenindajad.
  • Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi. Pildil Prisma teenindajad.
  • Foto: Sergei Zjuganov
Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele