• 21.03.24, 10:40

Kliendid jätavad rohetooteid rohkem poeriiulitesse

Inimesed hoiavad kokku ja jätavad tavatoodetest tihti kallimad “rohelised” tooted pigem poeriiulisse, selgus Kantar Emori uuringust.
Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi. Pildil Prisma teenindajad.
  • Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi. Pildil Prisma teenindajad.
  • Foto: Sergei Zjuganov
Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele