• 21.03.24, 10:40

Kliendid jätavad rohetooteid rohkem poeriiulitesse

Inimesed hoiavad kokku ja jätavad tavatoodetest tihti kallimad “rohelised” tooted pigem poeriiulisse, selgus Kantar Emori uuringust.
Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi. Pildil Prisma teenindajad.
  • Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi. Pildil Prisma teenindajad.
  • Foto: Sergei Zjuganov
Inimeste poolehoid roheliste toodete ja nende tarbimise vastu hoolimata nende kallimatest hindadest on saanud löögi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele