Lidl läheb järgmisel aastal täielikult üle puurivabade kanade munadele
Järgmisel aastal lõpetab Lidl mitte ainult puurikanade munade müügi, vaid ka nende kasutamise omakaubamärgi toodetes – majoneesis, küpsetistes, pastatoodetes ja paljudes muudes.
Praegu on ligi pooled Lidlis müüdavad eelpakendatud munad puurivabad.
Foto: Liis Treimann
Praegu on juba ligi pooled müüdavad eelpakendatud munad puurivabad ja mittepuurikanade mune kasutatakse enam kui kahe kolmandiku Lidli kaubamärke kandvates muna sisaldavates toodetes, teatab kaubanduskett.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.