Lidl läheb järgmisel aastal täielikult üle puurivabade kanade munadele
Järgmisel aastal lõpetab Lidl mitte ainult puurikanade munade müügi, vaid ka nende kasutamise omakaubamärgi toodetes – majoneesis, küpsetistes, pastatoodetes ja paljudes muudes.
Praegu on ligi pooled Lidlis müüdavad eelpakendatud munad puurivabad.
Foto: Liis Treimann
Praegu on juba ligi pooled müüdavad eelpakendatud munad puurivabad ja mittepuurikanade mune kasutatakse enam kui kahe kolmandiku Lidli kaubamärke kandvates muna sisaldavates toodetes, teatab kaubanduskett.
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.