Suurim kasutatud sõidukite müüja Longo Grupp võttis esimese autofirmana Balti riikides kasutusele tehisintellekti. Ettevõtte hinnangul kujundab AI juba lähitulevikus põhjalikult ümber kogu autokaubanduse.

- Longo Grupi müügidirektor Rainer Uukkivi sõnul on AI möödapääsmatu vajadus, et digitaalajastul konkurentsivõimeline olla.
- Foto: Longo Estonia OÜ
„Kui praegu on tehisintellekt automüügiettevõtte jaoks võimalus tõhustada oma müügiprotsessi, siis varsti on AI möödapääsmatu vajadus, et üldse püsida digitaalajastul konkurentsivõimeline. See on jõud, mis muudab lähiaastatel põhjalikult automüügiettevõtete tööprotsesse ja need kes tegutsevad vanaviisi edasi, jäävad turul kaotajaks,“ ennustas Longo Grupi müügidirektor Rainer Uukkivi. AI hakkab suunama autode valikut, ostu- ja müügiprotsessi, hinnastamist, laovarusid, turunduskampaaniaid ja kliendisuhtlust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.