Suurim kasutatud sõidukite müüja Longo Grupp võttis esimese autofirmana Balti riikides kasutusele tehisintellekti. Ettevõtte hinnangul kujundab AI juba lähitulevikus põhjalikult ümber kogu autokaubanduse.

- Longo Grupi müügidirektor Rainer Uukkivi sõnul on AI möödapääsmatu vajadus, et digitaalajastul konkurentsivõimeline olla.
- Foto: Longo Estonia OÜ
„Kui praegu on tehisintellekt automüügiettevõtte jaoks võimalus tõhustada oma müügiprotsessi, siis varsti on AI möödapääsmatu vajadus, et üldse püsida digitaalajastul konkurentsivõimeline. See on jõud, mis muudab lähiaastatel põhjalikult automüügiettevõtete tööprotsesse ja need kes tegutsevad vanaviisi edasi, jäävad turul kaotajaks,“ ennustas Longo Grupi müügidirektor Rainer Uukkivi. AI hakkab suunama autode valikut, ostu- ja müügiprotsessi, hinnastamist, laovarusid, turunduskampaaniaid ja kliendisuhtlust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.