TKM Grupp kasvatas esimestel kuudel müügitulu. Jaeäridest kasvasid autokaubandus ja I.L.U. poed, Selveri ja Kaubamaja käive jäi alla aastatagusele perioodile.

- TKM Gruppi kuuluva TKM Beauty OÜ opereeritav I.L.U. kauplus
- Foto: Kalev Lilleorg
„Klientide ostukäitumist analüüsides tuleb selgelt esile soodushinnaga kauba eelistamine ja hoolikalt läbikaalutud ostuvalikud. Positiivse poole pealt näeme, et klientide usaldus meie vastu on jätkuvalt suur ning püsiklientide arv püsib muutumatuna, on isegi kerges kasvus,“ rääkis TKM Grupp ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.