Gemiuse Baltikumis läbiviidud e-kaubanduse uuringus selgus, et kõigi kolme riigi vastajaid motiveerib veebist ostlema nii võimalus sooritada oste igal sobival ajal kui ka traditsioonilistest poodidest soodsamad hinnad. Populaarseimad ostud kohalikes ja välismaistes veebipoodides on rõivad ja aksessuaarid. Kõige levinumad probleemid, millega vastajad silmitsi seisavad, on liiga pikk tarneaeg ja suutmatus leida vajalikku teavet.

- Foto: Phantermedia/Scanpix
Viimases Gemiuse e-kaubanduse uuringus selgus, et kõigis kolmes Balti riigis küsitletud internetikasutajatel on ühine motivatsioon internetis ostlemiseks – võimalus sooritada oste igal kellaajal, aga ka võimalus osta kaupu soodsamate hindadega. Lätlased ja eestlased nimetasid motiveerivate teguritena ka võimalust osta kaupu, mida nende elukohas ei ole, leedulased aga rõhutasid, et hindavad võimalust pääseda juurde laiemale tootevalikule.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.