• 22.04.24, 10:51

Rimi: puu- ja köögiviljade osakaal ostukorvis on kasvanud

Rimi avalikustas hiljuti oma püsiklientidele kevadise puu- ja köögiviljade osakaalu nende ostukorvis, millest ilmnes, et päris suur osa ostukorvist – 17,2% – koosnes puu- ja köögiviljadest. See näitab, et Eesti tarbijate jaoks on värske ja tervislik toit oluline.
Rimi puuviljalett.
  • Rimi puuviljalett.
  • Foto: Raul Mee
Rimi statistikast ilmneb, et reedeti, sooduspäeval, ostetakse pea 20% rohkem puu- ja köögivilju. Rimi Eesti ostujuhi Marilin Jürissoni sõnul näitab see eestimaalaste teadlikkuse kasvu tervisliku toitumise vallas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele