Ilutoodetega kaupleva Tradehouse uhiuus lojaalsusprogramm Club Curious on üks Eesti parimaid omataolisi Eesti iluturul, märkis ilukaubamaja tegevjuht Laura Kuldkepp.

- Tradehouse OÜ tegevjuht Laura Kuldkepp sõnas, et lojaalsusprogrammi loomisel võeti eeskujuks maailmakuulsad ilubrändid.
- Foto: Tradehouse OÜ
“Tradehouse on seni eristunud just professionaalidele suunatud tegevuste ja programmidega, kuid nüüd on ärikliendi kõrval teadlikult fookusesse võetud ka tavatarbija,” sõnas Tradehouse OÜ tegevjuht Laura Kuldkepp.
„Võtsime Club Curious loomisel eeskujuks globaalselt tunnustatud ilusektori brändid, nagu näiteks Sephora ja MAC, kelle püsikliendiprogrammid on klientide poolt kõrgelt hinnatud,“ avaldas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.