• 09.05.24, 16:32

Tradehouse esitles esimest lojaalsusprogrammi eraklientidele

Ilutoodetega kaupleva Tradehouse uhiuus lojaalsusprogramm Club Curious on üks Eesti parimaid omataolisi Eesti iluturul, märkis ilukaubamaja tegevjuht Laura Kuldkepp.
Tradehouse OÜ tegevjuht Laura Kuldkepp sõnas, et lojaalsusprogrammi loomisel võeti eeskujuks maailmakuulsad ilubrändid.
  • Tradehouse OÜ tegevjuht Laura Kuldkepp sõnas, et lojaalsusprogrammi loomisel võeti eeskujuks maailmakuulsad ilubrändid.
  • Foto: Tradehouse OÜ
“Tradehouse on seni eristunud just professionaalidele suunatud tegevuste ja programmidega, kuid nüüd on ärikliendi kõrval teadlikult fookusesse võetud ka tavatarbija,” sõnas Tradehouse OÜ tegevjuht Laura Kuldkepp.
„Võtsime Club Curious loomisel eeskujuks globaalselt tunnustatud ilusektori brändid, nagu näiteks Sephora ja MAC, kelle püsikliendiprogrammid on klientide poolt kõrgelt hinnatud,“ avaldas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele