• 10.05.24, 15:22

Lidl: iseteeninduskassade rajamine on osa meie digitaliseerimisarengust

Eesti Lidli kauplustesse jõuavad iseteeninduskassad, mis on üks osa jaeketi digitaliseerimisprotsessist, kinnitas ettevõtte kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
Lidli kauplus
  • Lidli kauplus
  • Foto: Liis Treimann
Lidl Eesti OÜ kommunikatsioonijuht Katrin Seppel nentis, et iseteeninduskassade loomine on osa nende digitaliseerimisprotsessist. “See hõlmab ka mullu lansseeritud kliendiäpp Lidl Plusi ja palju muud,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele