• 10.05.24, 15:22

Lidl: iseteeninduskassade rajamine on osa meie digitaliseerimisarengust

Eesti Lidli kauplustesse jõuavad iseteeninduskassad, mis on üks osa jaeketi digitaliseerimisprotsessist, kinnitas ettevõtte kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
Lidli kauplus
  • Lidli kauplus
  • Foto: Liis Treimann
Lidl Eesti OÜ kommunikatsioonijuht Katrin Seppel nentis, et iseteeninduskassade loomine on osa nende digitaliseerimisprotsessist. “See hõlmab ka mullu lansseeritud kliendiäpp Lidl Plusi ja palju muud,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.08.25, 10:03
Tulevik on kohal: robotid tõstavad laotöö turvalisust
Sama oluline kui kauba õige transportimine, hoiustamine ja ladustamine, on laotöötajate heaolu ja turvalisus. Kogu Euroopas pööratakse sellele üha suuremat tähelepanu, mis omakorda suurendab töötajate lojaalsust ja rahulolu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele