• 10.05.24, 15:22

Lidl: iseteeninduskassade rajamine on osa meie digitaliseerimisarengust

Eesti Lidli kauplustesse jõuavad iseteeninduskassad, mis on üks osa jaeketi digitaliseerimisprotsessist, kinnitas ettevõtte kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
Lidli kauplus
  • Lidli kauplus
  • Foto: Liis Treimann
Lidl Eesti OÜ kommunikatsioonijuht Katrin Seppel nentis, et iseteeninduskassade loomine on osa nende digitaliseerimisprotsessist. “See hõlmab ka mullu lansseeritud kliendiäpp Lidl Plusi ja palju muud,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele