• 11.06.24, 08:00

Poolakad suruvad varuosamüüjad nurka: häda sunnib ühinema

Autovaruosade müüjad võitlevad Eesti turule jõuliselt sisenenud Poola konkurentidega, kelle vastu üritatakse hakata teineteist ostes.
“Eesti ja Poola turumahte arvestades jääb Eesti kahjuks kaotajaks,” tõdes Balti Autoosade juht Sten Pertens, et Poola tegijatel on nende ees tuntav eelis.
  • “Eesti ja Poola turumahte arvestades jääb Eesti kahjuks kaotajaks,” tõdes Balti Autoosade juht Sten Pertens, et Poola tegijatel on nende ees tuntav eelis.
  • Foto: Siim Lõvi / ERR / Scanpix
Nii on läinud autovaruosade müüja, üle 30 aasta tegutsenud Automeistriga, kelle ostab rootslastele kuuluv, Eesti üks suuremaid varuosade hulgimüüjaid Balti Autoosad. „Müüakse meie turul kaupu madalate hindadega, rikkudes meie turu tasakaalu,“ ütles Automeistri üks omanikke Vambola Tõnissoo Poola konkurentide kohta, kes on siinsete tegijate elu keeruliseks ajanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele