Coopi poekett võttis kasutusele uue mobiilirakenduse, millega saab kõigis 320 kaupluses kasutada digitaalset kliendikaarti. Coopi 104 kaupluses, kus on kasutusel ostupuldid, on oma telefoni võimalik kasutada ka ostupuldina.
Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri
Foto: Coop Eesti
“Viime kliendikogemuse täiesti uuele tasemele, mida täiendab juuni algul turule toodud personaalsete pakkumiste programm,” ütles pressiteates Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri. “Kliendiuuringutest paistab kõige rohkem silma tarbijate soov digitaalse kliendikaardi järele, kuna plasti ei taheta enam kaasas kanda. Teiseks just personaalsete pakkumiste vajadus. Oleme klientide kaks suurimat soovi nüüd lahendanud.”
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.