Tailwind Shipping Lines, mille asutas kaks aastat tagasi Covidist tingitud tarneraskuste leevendamiseks Saksa supermarketikett Lidl, on kasvanud tänaseks üheksast laevast koosnevaks laevastikuks, mis opereerivad kolme Aasiat ja Euroopat ühendava teenusega.

- Tailwind Shipping Linesi Panda Express (PAX) opereerib Aasia ja Euroopa vahel.
- Foto: Tailwind Shipping Lines
Hamburgis asuv laevafirma tähistas oma teist aastapäeva turuülevaatega, milles selgus, et ettevõttel on juba üheksa laeva, mille suurus jääb 920 kuni 6800 teu vahele. Kaks laeva kuuluvad ettevõttele endale, ülejäänud seitse on renditud, kirjutab splash247.com.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.