• 05.08.24, 12:00

Uuest aastast kehtiv ümardamisreegel eeldab kaupmeestelt ettevalmistusi

1. jaanuaril 2025 hakkab kõigis Eesti müügikohtades kehtima ostukorvi lõpphinna ümardamise reegel, mille kohaselt tuleb sularahas tehtud ostu lõpphind ümardada lähima 5 sendini. Muudatuse tegemiseks peavad kaupmehed seadistama oma kassasüsteeme ja majandustarkvara ning olema valmis kliente teavitama.
Peale kassasüsteemides ja majandustarkvaras muudatuste tegemise tuleb kaupmeestel hoolitseda selle eest, et info ümardamisreegli kohta oleks hästi nähtavas kohas näiteks müügikoha seinal, ekraanil või kassas kuvatava teatena.
  • Peale kassasüsteemides ja majandustarkvaras muudatuste tegemise tuleb kaupmeestel hoolitseda selle eest, et info ümardamisreegli kohta oleks hästi nähtavas kohas näiteks müügikoha seinal, ekraanil või kassas kuvatava teatena.
  • Foto: Liis Treimann
„Kuigi tänu ümardamisreegli rakendamisele muutub sularahas arveldamine kiiremaks ja mugavamaks ning pikemas vaates vähenevad ka kaupmeeste mündikäitlemiskulud, eeldab see muudatus siiski ühekordset pingutust: kaupmehed peavad kassasüsteeme uuendama ja personali koolitama ning muudatuse tegemise ajal olema samuti valmis muudatust oma klientidele selgitama,“ selgitab Eesti Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil. Tema sõnul on liit juba ka teavitanud ettevalmistuse vajadusest oma liikmeid ja suuremaid Eestis tegutsevaid kassasüsteemioperaatoreid. Peil pani südamele, et kuna iga kaupmehe kohus on valmisolek ise tagada, tuleks oma majandustarkvarapartneriga sel teemal aegsasti ühendust võtta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele