Soomlased seavad Tallinna kaubanduse korralduse endale eeskujuks.
Foto: Andras Kralla
“Peame tagama, et Soome jaekaubandussektoris oleks ruumi kõigile – suurtele, väikestele ja kaasaegsetele. Soome peaks ammutama inspiratsiooni meie naaberriigi Eesti digiteenustest ja nende paindlikkusest,” kirjutab Joona Orpana Kauppalehtis.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.