• 20.09.24, 08:30

Eestis tegutsevad toidupoed konkurentsitihedamal turul kui Soomes

Erinevalt Eestist, on Soome supermarketid koondunud väheste tegijate kätte, mis teeb uute tulijate turule sisenemise keerulisemaks.
Soomlased seavad Tallinna kaubanduse korralduse endale eeskujuks.
  • Soomlased seavad Tallinna kaubanduse korralduse endale eeskujuks.
  • Foto: Andras Kralla
“Peame tagama, et Soome jaekaubandussektoris oleks ruumi kõigile – suurtele, väikestele ja kaasaegsetele. Soome peaks ammutama inspiratsiooni meie naaberriigi Eesti digiteenustest ja nende paindlikkusest,” kirjutab Joona Orpana Kauppalehtis.

Seotud lood

Uudised
  • 19.09.24, 11:49
Stockmanni juht plaanib parandada ostukogemust
Stockmanni kaubamaja juht Priit Peterson plaanib uues ametis saadud kogemustepagasit ja teadmisi kaubamaja arendamiseks maksimaalselt ära kasutada.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele