• 11.10.24, 12:06

Tõnu Väät: kuidas saab Eesti e-kaupmees globaalselt konkureerida?

“Aasia veebipoodidide, näiteks aina enam populaarsemaks muutuvate Sheini ja Temuga eestlane konkureerida ei suuda, kuid meil on kliendi võitmiseks varuks omad trumbid,” rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät
  • Foto: Erakogu
E-kaubandust on lihtne mõõta – osta ei saa sularahas, jäädes anonüümseks. Igat ostu saab mõõta pakkides ning tulemused on kohe ka näha. Headel aastatel kasvab alati tarbija teadlikkus, mugavus, samuti rohkem kodumaise kaupmehe eelistamine. Nii kerkiski 2023. aastaks eestlaste e-ostlemine kohalikest e-poodidest juba 55-60% vahele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele