Sokisahtel, mis on tavaliselt keskendunud eelkõige sokkide müümisele, on tulnud välja outlet-kontseptsiooniga, suurendades ka toodete sortimenti ning muutudes inimeste seas üha populaarsemaks.

- Sokisahtli juht Piret Ilver mõlgutab ka laienemisplaane, kuid enne jälgitakse uue poe toimimist
- Foto: Andras Kralla
Kui T1 keskus oli hoogsalt kanda kinnitanud outlet kaubanduskeskusena, tekkis Sokisahtlilgi mõte esmakordselt kasvava trendiga kaasa minna. “Meie jaoks oli oluline omada outleti, kus on võimalus realiseerida erinevat kaupa ning tekkis huvitav võimalus katsetada lisaks sokkidele ka aksessuaaride, rannariiete ja pesuga,” selgitas Sokisahtli juht Piret Ilver. Ta lisas, et visioonide kattumine tõi kaasa T1 keskusega kiire ja efektiivse koostöö ning uus pood lükati käima augustikuus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.