Autor: Kaubandus.ee • 22. märts 2024

Eestlased valisid Rimi kõige jätkusuutlikumaks brändiks

Euroopa suurim sõltumatu brändiuuring jätkusuutlikkuse valdkonnas valis esmakordselt Rimi Eesti kõige jätkusuutlikumaks ettevõtteks.
Rimi lettidelt leiab ainult kestlikku kala ja seni ei käitu samal moel mitte ükski teine Eesti jaekett.
Foto: RASMUS JURKATAM, @e_rasmus

Sama tiitli pälvis ka Rimi Läti. Rootsi ettevõte SB Insight viis uuringu läbi kaheksas riigis, milles osales üle 80 000 inimese ja hinnati rohkem kui 1600 ettevõtet.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757