• 28.05.25, 10:23

Prisma personalidirektor: meie poodides Eestis töötab enam kui kümne rahvuse esindajaid

Mitmekesisus ja kaasatus on tänaseks iga endast lugupidava ettevõtte strateegias, aga eriilmeline tööpere ei teki iseenesest – see vajab juhtimist, ütles Prisma personalidirektor Maren Penu.
Prisma personalidirektor Maren Penu
  • Prisma personalidirektor Maren Penu
  • Foto: Pressimaterjalid
Penu sõnas, et jaekaupluses räägib mitmekesisusse panustamise poolt ka tõsiasi, et see aitab parandada lisaks ettevõtte tulemustele ka klientide ostukogemust. „Tänu mitmekesisele tiimile suudame paremini mõista erinevate klientide vajadusi ning pakume neile seeläbi veel paremat ostukogemust.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.
Uudised
  • 03.04.24, 10:00
Prisma personalidirektor 24/7 lahti poodidest: mõned eelistavadki öösel töötada
Mõned inimesed soovivadki öösel töötada ja vähem klientidega suhelda, iseloomustas Prisma personalidirektor Marén Penu võimalusi, mida ööpäevaringselt avatud kaupluseketis töötamine kaasa toob.
Uudised
  • 03.01.24, 14:24
Kes kuhu liikus? Kaubanduse 2023. aasta töökohavahetused
Vaata, milliseid karjääripöördeid kaubanduse valdkonnas 2023. aastal ette võeti.
Uudised
  • 01.02.23, 11:24
Maren Penu alustas tööd Prisma ja Sokos Hotel Viru personalidirektorina
1.veebruaril alustas Prisma Peremarketi ja Original Sokos Hotel Viru personalidirektorina tööd Maren Penu, kellel on pikaaegne personalijuhtimise kogemus nii kaubanduses kui tööstuses ja panganduses.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele