• 29.05.25, 11:25

Aprillis kasvas jaekaubandus hoogsamalt

Statistikaameti andmetel oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 2025. aasta aprillis 900 miljonit eurot. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvas müügimaht 6%.
Jaekaubandus
  • Jaekaubandus
  • Foto: Liis Treimann
Statistikaameti analüütik Johanna Linda Pihlak ütles, et kui märtsis suurenes müügimaht eelmise aasta sama ajaga võrreldes 2%, siis aprillis kasv mõnevõrra kiirenes. „Müügimahu suurenemist mõjutasid aprillis mootorikütuse jaemüügiga tegelevad ettevõtted ja tööstuskaupade kauplused, kus müügimaht kasvas aastaga vastavalt 18% ja 7%,“ selgitas Pihlak.

Seotud lood

Uudised
  • 30.04.25, 13:24
Erkki Laugus Kaubamaja uue maja ehitusest: ehitaks küll, aga linn otsustab juba seitse aastat
"Näen täna Eesti ajaloo kõige kehvemat juhtimist"
Kaubamaja uus hoone võiks juba ammu valmimas olla, kuid arendus seisab projekteerimistingimuste taga kinni ning seda juba seitse aastat. Ehitamine ise ei ole raske, ehitaja oskab ehitada – raske on aastaid mööda ametkondi joosta, vastates üha uuesti samadele küsimustele, rääkis Kaubamaja AS-i juhatuse liige Erkki Laugus.
Uudised
  • 21.05.25, 16:09
Anvoli juht Stanislav Nemko: mänguasjaturg on karm, väikese poega raha ei teeni
Mänguasjapoodi pidada on tänapäeval väga keeruline ja tasuv ainult tugeva partnerluse ning läbimõeldud ärimudeli korral. Väikse mänguasjapoe pidamine pigem hobiks kui äriks, selgitas Eestis tegutseva mänguasjade hulgimüügifirma Anvoli ning jaeketina tuntud XS Mänguasjade eestvedaja Stanislav Nemko.
Uudised
  • 28.03.25, 09:43
Masku Eesti regionaaljuht: kui keegi lahkub, oleme valmis tegutsema, uus mööblikett võib tulla
Mitte ühegi poe uuendamiseks ei võeta palgalaenu - kõik tehakse oma rahaga
Viimaste aastatel on mööblimüügiturul toimunud puhastus, mis on eemaldanud kõige odavamad tegijad ja jätnud alles need, kes pakuvad kvaliteeti ning suudavad kohaneda muutuvate tarbijaharjumustega ning majanduskeskkonnaga.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele