• 02.06.25, 09:48

Prisma Peremarketi juhtkonnaga liitus senine turundusdirektor

Alates maikuust kuulub Prisma Peremarketi juhtkonda kommunikatsiooni- ja turundusdirektor Liina Pärlin, kes jätkab ka oma senisel ametikohal.
Liina Pärlin
  • Liina Pärlin
  • Foto: Sergei Zjuganov
Pärlin on töötanud Prismas alates 2018. aastast ning liitus tänavu 1. mail juhtkonnaga, kuhu kuuluvad lisaks veel Ilkka Alarotu, Teemu Kilpiä, Jarmo Paavilainen, Juri Ljaskin, Jarkko Elonen ja Maren Penu. Muudatus on seotud ettevõttesisese struktuuri uuendamise ning Prisma turundus- ja kommunikatsiooni asepresidendi Pekka Haverineni jätkamisega Sokos Hotels hotelliketis.

Seotud lood

Uudised
  • 18.10.23, 10:23
Tarmo Toiger: jaekaubandus on valmis konsolideerimiseks
2022. aasta oli kaubandusele väljakutseid täis, raske on olnud ka tänavune aasta ja raskused sektoris jätkuvad, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger.
Uudised
  • 31.12.24, 09:22
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: kaubanduse konsolideerumine tooks kaasa soodsamad hinnad
Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Uudised
  • 11.12.24, 12:45
Rimi Eesti juht: jaekettide suundumus on praktilisus, ostleja meelitamine on üha keerukam
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele