Alates maikuust kuulub Prisma Peremarketi juhtkonda kommunikatsiooni- ja turundusdirektor Liina Pärlin, kes jätkab ka oma senisel ametikohal.

- Liina Pärlin
- Foto: Sergei Zjuganov
Pärlin on töötanud Prismas alates 2018. aastast ning liitus tänavu 1. mail juhtkonnaga, kuhu kuuluvad lisaks veel Ilkka Alarotu, Teemu Kilpiä, Jarmo Paavilainen, Juri Ljaskin, Jarkko Elonen ja Maren Penu. Muudatus on seotud ettevõttesisese struktuuri uuendamise ning Prisma turundus- ja kommunikatsiooni asepresidendi Pekka Haverineni jätkamisega Sokos Hotels hotelliketis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2022. aasta oli kaubandusele väljakutseid täis, raske on olnud ka tänavune aasta ja raskused sektoris jätkuvad, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger.
Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.