• 04.06.25, 16:13

Olerexile määratud trahvi vähendati üle kuue korra

Tartu Maakohus vähendas märkimisväärselt Keskkonnaametilt väärteomenetluses Eesti suurimale kütusemüüjale Olerex biokütuste kohustuse rikkumise eest määratud trahvi summat, kuna rikkumine polnud tahtlik, sellega ei kahjustatud keskkonda ja ettevõte ei saanud majanduslikku kasu.
Olerex tankla Lasnamäel
  • Olerex tankla Lasnamäel
  • Foto: Andras Kralla
Algselt määras Keskkonnaamet Olerexile 2023. aasta biokütuste kohustuse rikkumise eest väärteotrahvi summas 6 miljonit eurot, mida Tartu Maakohus vähendas oma otsusega 6,6 korda 900 000 euroni.

Seotud lood

Uudised
  • 20.02.25, 14:21
Selgusid enim kiitust pälvinud teenindusjuhid
Heateenindus.ee kutsus detsembris ja jaanuaris üles märkama ning tunnustama teenindusjuhte, kelle tubli töö paistab silma nii kolleegidele kui klientidele.
TOP
  • 14.01.25, 15:59
TOP 25 | Vaata, millised kaupmehed kõige rohkem makse maksid!
Loe, millised jae- ja hulgimüüjad kui ka automüüjad maksid 2024. aasta vältel kõige rohkem makse.
Uudised
  • 04.02.25, 12:54
Cirkle K peab Lätis mastaapseid laienemisplaane
Kütusemüüjad Circle K ja Astarte-Nafta esitasid Läti konkurentsiametile taotluse 26 Astarte-Nafta teenindusjaama müügiks Läti Circle K ettevõttele. Tehingu toimumiseks on vajalik konkurentsiameti eelnev heakskiit.
Uudised
  • 03.03.25, 10:21
Candy POP laiendab hulgimüügivõrku Cirkle K kauplustesse
Pärast edukat müügikäivitust jaanuaris Läti Circle K kauplustes jätkab rahvusvahelise jaemüügiketi Candy POP operaator Konfesta oma positsiooni tugevdamist Balti regioonis. Valitud maiustuste, snäkkide ja jookide edasimüüja hakkab nüüd varustama ligi 60 Circle K kauplust Eestis.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele