• 09.06.25, 10:55

Ekspordi kasv jäi tagasihoidlikuks

Aprillis kasvas aastases võrdluses kaupade eksport 3% ja import 1%, Eesti päritolu kaupade eksport kerkis 2%, teatas statistkaamet.
Ekspordi kasv jäi tagasihoidlikuks
  • Foto: Liis Treimann
Statistikaameti väliskaubanduse tiimi analüütik Jane Leppmets tõi välja, et aprillis toimusid suuremad muudatused kaubavahetuses kolmandate riikidega.

Seotud lood

Arvamused
  • 29.04.25, 09:55
Eesti kaupmehed ei pea kinni maksma Aasiast tellitud odavate riiete kokku kogumise ja taaskasutuse kulu
Põhjalik ülevaade ka riiete ringmajanduse seadustest ja direktiividest.
Eesti kaupmehed ei pea üksi kinni maksma Aasia e-poodidest tellitud odava riidekauba kokku kogumise ja taaskasutuse täiendavat kulu. Kindlasti on vaja lahendust kolmandatest riikidest pärit madala kvaliteediga ja lühikese elueaga, kuid väga suure jalajäljega riidekauba taaskasutussüsteemiks.
Uudised
  • 12.03.25, 11:24
Kaupade eksport ja import kasvasid jaanuaris tuntavalt
Kaupade eksport kasvas selle aasta jaanuaris võrreldes eelmise aasta sama kuuga 13% ja import 16%, teatas statistikaamet.
Uudised
  • 26.03.25, 16:19
Rõivaste, jalatsite ja muude tekstiilitoodete tarbimine on rekordtasmel
Täna avaldatud uuringu kohaselt ostavad ja viskavad eurooplased ära rohkem riideid, jalatseid ja muid tekstiile kui kunagi varem, see aga avaldab omakorda suuremat survet meie kliimale ja keskkonnale.
Uudised
  • 02.06.25, 11:24
Esimeses kvartalis kasvas teenuste väliskaubandus
2025. aasta esimeses kvartalis kasvas teenuste eksport 5% ja import 11%, selgus Statistikaameti ja Eesti Panga andmetest. Väliskaubandusbilansi ülejääk vähenes aastaga 98 miljoni võrra, ulatudes 548 miljoni euroni.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele