Rimi tõmbab koomale tööstuskaupade müüki, suurendatakse oluliselt omamärgitoodete osakaalu
Rimi on läbi viimas olulisi muudatusi sortimendis ja kavatseb lähiajal vähendada tööstuskaupade valikut. Ettevõtte sõnul on eesmärk suunata fookus selgemalt toidukaubale ning kasvatada omamärgitoodete osakaalu müügis.
Eesti tarbijad otsivad aktiivselt võimalusi, kuidas igapäevakuludelt kokku hoida – seda kinnitab tänavu jaanuaris läbi viidud rahvusvaheline uuring, milles osales igast Balti riigist üle tuhande vastaja.
“Kui tahad ettevõttena oma tootlikkust suurendada, kui tahad klientidele parema kvaliteediga kaupu pakkuda, siis pead investeerima uutesse tehnoloogiatesse,” ütles Ain Hanschmidt Rimi uue logistikakeskuse avamisel, mille omanik on Infortar.
Eesti viimaste aastate ühte suuremasse ärikinnisvaraarendusse, Rimi uude logistikakeskusse Saue vallas investeerisid jaekaubanduskett Rimi juhi Kristel Metsa sõnul 4,4 ja Ain Hanschmidti Infortar 27 miljonit eurot. “Kui kõik investeeriksid nii julgelt nagu Rimi ja Infortar, siis Eesti majandus kasvaks palju kiiremini,” ütles Hanschmidt keskuse avamisel.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.