• 10.06.25, 13:21

Rimi tõmbab koomale tööstuskaupade müüki, suurendatakse oluliselt omamärgitoodete osakaalu

Rimi on läbi viimas olulisi muudatusi sortimendis ja kavatseb lähiajal vähendada tööstuskaupade valikut. Ettevõtte sõnul on eesmärk suunata fookus selgemalt toidukaubale ning kasvatada omamärgitoodete osakaalu müügis.
Rimi kauplus Valgas
  • Rimi kauplus Valgas
  • Foto: Rimi Eesti
Eesti tarbijad otsivad aktiivselt võimalusi, kuidas igapäevakuludelt kokku hoida – seda kinnitab tänavu jaanuaris läbi viidud rahvusvaheline uuring, milles osales igast Balti riigist üle tuhande vastaja.

Seotud lood

Uudised
  • 05.03.25, 10:43
Ain Hanschmidt kaubandusse investeerimisest: kui on tugev majandus, siis on ka tugev julgeolek
“Kui tahad ettevõttena oma tootlikkust suurendada, kui tahad klientidele parema kvaliteediga kaupu pakkuda, siis pead investeerima uutesse tehnoloogiatesse,” ütles Ain Hanschmidt Rimi uue logistikakeskuse avamisel, mille omanik on Infortar.
Uudised
  • 05.03.25, 11:59
Fotod: Rimi juht Kristel Mets võttis ehitajalt vastu uue keskuse
Uus logistikakeskus tõhustab veelgi enam kaubandusketi Rimi laotööd ning võimaldab viia Rimi oma köögi toodangu täiesti uuele tasemele.
Uudised
  • 04.03.25, 12:49
Rimi ja Ain Hanschmidti Infortar ehitasid 31 miljoniga uue logistikakeskuse
Eesti viimaste aastate ühte suuremasse ärikinnisvaraarendusse, Rimi uude logistikakeskusse Saue vallas investeerisid jaekaubanduskett Rimi juhi Kristel Metsa sõnul 4,4 ja Ain Hanschmidti Infortar 27 miljonit eurot. “Kui kõik investeeriksid nii julgelt nagu Rimi ja Infortar, siis Eesti majandus kasvaks palju kiiremini,” ütles Hanschmidt keskuse avamisel.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele