(Sisuturundus) Lyonessi ristturundus kasvatab käivet ja lojaalset kliendibaasi

Ristkasutuse võimaluste poolest Eesti suurim ostuvõrgustik Lyoness liidab 130 000 tarbijat, ehk 15% Eesti täisealisest elanikkonnast. Lyoness Eesti tegevjuht Ott Neeme räägib, kuidas firmaülene lojaalsusprogramm teeb turunduse tõhusamaks ning aitab kasvatada nii käivet kui ka püsiklientide arvu.

Meile harjumuspärased firmakesksed kliendikaardid on eilne päev. Efektiivse turunduse ja lojaalsusprogrammide tulevik on piiri- ja firmaülesed platvormid ehk teisisõnu – ristturundus ja püsikliendikaartide ristkasutus. 

Ligi 1000 Eesti ostukohta liitev Lyoness Eesti on ostlemiskogukond ja erinevate kaupmeeste lojaalsusprogramm, mille liikmed saavad programmis osalevate ettevõtete juures allahindlusi ja hüvesid. Igas programmiga liitunud ostukohas saab Lyonessi kaardiomanik koheselt oma kontole tagasi kuni 5% ostusummast (cashback). Lisaks pakub programm ka punktikogumissüsteemi (Shopping Point), mille raames võimaldavad kaupmehed tarbijatel koguda ostupunkte ning realiseerida neid erinevate eripakkumistega toodete ja teenuste soetamisel. Kõik need eelised motiveerivad ostjat rohkem tarbima ning seejuures eelistama just neid ettevõtteid, kes kuuluvad Lyonessi programmi.

Iseseisva kaubamärgipõhise kliendiprogrammi loomine eriti väikese või keskmise suurusega jaekaubandus- või teenindusettevõtte jaoks on kulukas ja tihti ka väheefektiivne turundusvahend. Mahuka lojaalse kliendibaasi loomine ning uute potentsiaalsete  klientide kaasamine on keeruline ja aeganõudev protsess, mis eeldab ka arvestatavaid arendus- ja reklaamikulusid. Lyoness pakub aga juba valmislahendust ning üht suurimat kliendibaasi Eestis.

Suureks plussiks on ka see, et Lyoness võimaldab oma partnerettevõtetel kasutada korralikku kliendihaldusprogrammi CRM ehk püsikliendi hindamise, statistika ja analüüsi tööriista, mis aitab kiiresti uusi kliente registreerida, kogub klientide andmeid, annab võimaluse saata uudiskirju, viia läbi küsitlusi ning koostada täpseid eripakkumisi jne. Teisisõnu on tegemist tõhusa suunatud turunduse tööriistaga, mis annab kaubandus- või teenindusettevõttele täpse ülevaate sellest, mida tema klient soovib ja kuidas ta tarbijakäitumine ajapikku areneb.

Kasvava tarbimise ja globaliseeruva jaeturu tingimustes on firma- ja piiriülesed platvormid, mis siirduvad nutifonidesse ning aitavad jõuda veel rohkemate lõpptarbijateni ja seeläbi tõsta ettevõtte käivet, kaubanduse tulevik. Just sellist multifunktsionaalset kliendikaarti ning ristkasutuse ja -turunduse platvormi pakubki Lyoness, kes tegutseb Eesti turul juba kolmandat aastat. Suur eelis on ka ettevõtte pildilolemine, kus tarbijate kasutuses olev mobiilirakendus aitab klientidel teie äri üles leida, kasutades selleks Google kaardirakendust.

Lyonessiga liitumise veel üheks oluliseks hüveks on võimalus säästa reklaamkuludelt, kuna ettevõte reklaamib enda partnereid ja nende pakkumisi aktiivselt nii enda keskkonnas kui ka teistes kanalites, k.a. trüki-, online- ja telereklaamid.

Ettevõtte liitumine Lyonessi süsteemiga tähendab ühekordset makset summas 199 – 799 eurot sõltuvalt valitud paketist, mis sisaldab kogu vajalikku tarkvara, kuni 250 Cashback kaarti partnerettevõtte kujundusega ning ettevõtte turundamist Lyoness’i platvormidel. Valikulise kuutasuga kaetakse CRM lahenduse litsentsitasud. Lyonessi klientide tehtud ostudelt makstava vahendustasu ning klientidele pakutavate hüvede määr lepitakse kokku iga ettevõttega eraldi ning seda makstakse ainult sooritatud tehingutelt. Eestis tegutsevate partnerettevõtete müügistatistika järgi võib Lyonessi lojaalsusprogrammiga liitumine tekitada keskmiselt 10-15% lisakäivet aastas. Keskmiselt tasub firma- ja piiriülese lojaalsusprogrammiga liitumine ennast ära mõne kuuga. Siin võite lugeda osade Eesti partnerettevõtete kogemusi.

Püsikliendikaardi ristkasutus annab ettevõtetele ka võimaluse passiivseks teenimiseks, ehk teenida ka sellelt, kui kliendid teevad oste konkurentide juures. Kui registreerida enda kliente Cashback kaardi kasutajaks, siis saab kasu ka kõikides teistes Lyonessi võrku kuuluvates ostukohtades sooritatud ostudelt. Ja neid ostukohti on maailmas juba üle kahesaja tuhande.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

Teabevara