Muutused Kalevis: uued küpsisepakendid ja 40 koondatut

Kalev Chocolate Factory AS alustas 2007.
aasta lõpus üleminekut tootegrupipõhisele tootmisele, mille tulemusena hakatakse
pagari- ja jahukondiitritooteid valmistama erinevates toomisüksustes. Ühtlasi
saavad küpsised uued pakendid ning uue töö peab leidma 40 töötajat.

Spetsialiseerimisprotsessi eesmärgiks on suurendada logistilist ja tootmisefektiivsust, teatas ettevõte börsiteates.

Kalev Chocolate Factory juhtuse liikme Mait Nilsoni sõnul soovitakse läbi efektiivsuse suurendamise pidurdada toodete omahinna kasvu, mis tuleneb viimase aasta kiirest tooraine hinnatõusust. "Lisaks omahinna tõusu peatamisele kannab muudatus ka oskusteabe samasse tootmisüksusesse koondamise eesmärki. Soovime seeläbi aktiveerida valdkonnas tegutsemiseks ülitähtsat tootearenduse protsessi," sõnas Nilson.

Spetsialiseerumisprotsessi esimene etapp hõlmab Nilsoni sõnul küpsistetootmise koondumist AS Kalev Jõhvi Tootmine Kiviõli tootmisüksusesse. Sellega kaasneb veebruari alguses toimuv kondiitriküpsiste sarja turuletoomine uues kaasaegses flow-pakendis ( õhukindel pakend), mis võimaldab märgatavalt suurendada tootlikkust antud grupis.
Küpsiste segmendis on Kalev Chocolate Factory käibe turuosa kasvanud aastaga 11,3 protsendini. Protsessi teises etapis viiakse pagaritoodete tootmine täies mahus üle Jõhvi üksusesse, rakendades osaliselt esimese etapi tulemusena vabanenud tööjõuressurssi.

AS Vilma tootmisüksusesse Viljandis koondatakse jahukondiitritoodete tootmine,mis hõlmab kooke ja torte. Viimaste müügikäibed on aastaga suurenenud vastavalt üle 30 ja 60 protsendi.

Spetsialiseerimisprotsess on kavas ellu viia II kvartali alguseks ning seejärel väheneb mõlema tootmisüksuse koosseis orienteeruvalt kahekümne inimese võrra.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara