Rimi käive kasvas 15%

Rimi Baltic Groupi netokäive käesoleva
aasta jaanuarist juunini oli 636,7 miljonit eurot (9,9 mld krooni), mis
võrreldes eelmise aasta sama perioodi tulemusega tähendab 15-protsendilist
käibekasvu.

Eestis kasvas kuue kuuga RIMI käive kõige vähem, vaid 9% ehk 190,6 miljoni euroni. Kiireim oli käibe kasv Lätis, 20% ehk 312,2 miljoni euroni. Leedus kasvas käive 13% ehk 133,8 miljoni euroni.

"Läti Rimi viimase aasta käibe kasv on olnud Eestist ja Leedust kõrgem suurema avatud kaupluste hulga ja kõrgema inflatsiooni tõttu (juunis Lätis 17,9% ja Eestis 11,4%). Rimi Baltic on avanud aasta jooksul Lätis 6 uut kauplust, Leedus 5 ja Eestis 2 kauplust," selgitas RIMI turundusjuht Evelin Mägioja aripaev.ee-le.

"Konkurents jaekaubandusturul on tihenenud ja seoses sellega on suurenenud surve hindadele. Rimi Eesti on viimase poole aasta jooksul ümber vaadanud oma hinnapoliitika ja oleme mitmete igapäevaste toidukaupade hindu Rimides alandanud. Säästumarketid on olnud hinnaliidrid alates turule tulekust ja jätkame selle strateegiaga ka tulevikus. Kindlasti on tarbija hakanud rohkem toidukaupade hindu jälgima. Suuri muudatusi igapäevasesse toidukorvi kuuluvas ei ole näha. Võiks järeldada, et valitakse hoolikamalt alternatiivsete toiduainete seast ja tehakse võimalusel ost soodsamat hinda pakkuvast kauplusest, kuid otseselt ostmata ei jäeta," kommenteeris ta arenguid toiduaineturul.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Teabevara