Büroodisaini aktsiad liikusid sakslaste kätte

Kõik koolipäevikute ja kalendrite tootja Büroodisain OÜ aktsiad on liikunud uue emafirma Schneider Grupi koosseisu.

“Ettevõte omanikud muutusid faktiliselt juba 1. aprillil eelmisel aastal, kuna Ajasto läks pankrotti. Saksa ettevõte ostis sisuliselt kogu Ajasto müügivõrgu nii Skandinaavias kui ka Baltikumis,” selgitas aktsiate liikumist Büroodisain OÜ juhatuse esimees Andras Metsa.

Seni kuulus äriregistri andmetel Metsale OÜ Citylux kaudu 15% Büroodisaini aktsiatest. “Mina müüsin juba kaks aastat tagasi vastavalt 2005. aastal sõlmitud lepingule Ajastole oma osaluse maha. Tegime lepingu, kus oli kirjas, et 2010. aasta kevadel mina loobun oma osalusest,” rääkis Metsa tehingust.

Juhi kinnitusel on käesolev aasta ettevõtte jaoks alanud suure planeerimistuhina all. "Oleme sel aastal isegi optimistlikumad kui varem. Kuigi ka eelmine aasta oli rekordkäibe aasta, usume, et see aasta saab isegi parem olema,” lausus Metsa.  Käibe kasv sõltub kliendiläbirääkimistest, kuid näha on, et võib-olla 5-10% ikka, lisas ta.

Alates 2010. aasta 1. aprillist tegutseb Büroodisain uue emafirma Schneider Grupi koosseisus. Lisaks Büroodisainile Eestis, omandas Schneider Grupp endise Ajasto Diary Grupi müügiettevõtted ka Norras, Soomes ja Rootsis.

Büroodisain OÜ on kalendreid ja koolipäevikuid valmistanud alates 1995. aastast. Ettevõte tegutseb lisaks Eestile aktiivselt ka Leedus ja Lätis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik!

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara