Kaubamärke Reserved, Cropp, House ja Mohito esindav LPP kasvatas käivet  

Kaubamärke Reserved, Cropp, House ja Mohito esindav LPP Retail Estonia OÜ käive kasvas möödunud aastal 21 protsenti 9,8 miljoni euroni, teatas ettevõte.

Ettevõtte kaupluste arv suurenes möödunud aastal Eestis 18 kaupluseni kokku 7517 ruutmeetril. Kaupluste külastatavus tõusis möödunud aastal 12 protsenti 4,86 miljoni külastuseni.  

“Tarbija hinnatundlikkus on endiselt kõrge, kuid suutsime oma rõivatoodete hindu kontrolli all hoida ning kasv tulenes eelkõige mahtude suurenemisest, väike osa ka uutest lisandunud kauplustest,” lausus LPP Retail Estonia OÜ juhatuse esimees Hendrik I. Pass. 

„Kaubanduskeskuste planeeritavad arendused ja laiendused tulevad järgmisel ja ülejärgmisel aastal, seega suuremat turu ümberkorraldust ja konkurentsi tihenemist on oodata alates 2014. aastast. Näeme piisavalt potentsiaali oma turuosa kindlustada ja äri kasvatada,“ märkis Pass.    

Möödunud aastal alustas LPP Retail Estonia Mohito kaubamärgi esindamist Eestis ning avas septembris kaupluse Kristiine Keskuses, oktoobris Viru Keskuses ning käesoleva aasta aprillis Tartus Tasku keskuses. Lisaks avas ettevõte möödunud aastal Kristiine Keskuses Cropp moemärgi kaupluse.  

LPP Retail Estonia OÜ on üks suurimaid rõivaste jaekaubanduse ettevõtteid Eestis, hallates üle 7600 ruutmeetri kaubanduspinda. Firma annab Eestis tööd kokku 140 inimesele. Oma esimese, Reserved poe avas ettevõtte kümme aastat tagasi, 2002. aasta veebruaris. 

LPP Retail Estonia kuulub LPP Capital Gruppi, mis on Kesk- ja Ida-Euroopa üks suuremaid rõivamüüjaid. LPP Capital omab 12 riigis kokku üle 900 kaupluse kogupinnaga 343 000 ruutmeetrit. Varssavi börsil noteeritud ettevõtte käive kasvas möödunud aastal viiendiku võrra ulatudes 595 miljoni euroni.

 

 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara