Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel

Jaekaupluste juhtidele kaubanduskeskustes nõustamisteenust pakkuva Türgis tegutseva TDG Global Retail direktor Tony de Graafi ettekandest selgus, et Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel.

de Graaf võrdles rahvusvahelise kaubanduskeskuste nõukogu (ICSC) korraldatud kaubanduskinnisvara konverentsil 18. oktoobril Eesti, Läti, Leedu ja Türgi ning Venemaa näitajaid. de Graafi esitletud infograafikult selgub, et Türgi pealinna Ankara elanikel on suurem ostujõud kui tallinlastel. Võrrelge roosat laiku keset Türgit ja Eestit! 

2012. aasta andmete põhjal on Eestis umbkaudu 400 ruutmeetrit kaubanduspinda (m2) 1000 elaniku kohta. Euroopa keskmine on 250 ruutmeetrit ja Venemaal on vastav näitaja 150.

de Graaf tõi ka välja viimased suuremad kaubanduskeskuste arendused Euroopas, Venemaal ja Türgis.

de Graafi soovitused, kuidas olla konkurentidest sammu võrra ees.

Tony de Graafi täismahus ettekandega ICSC konverenil saab tutvuda siin: 

Osale arutelus

  • Annika Matson

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara