Kaubandusettevõtete kasumlikkus on 2,9%

Jae- ja hulgikaubandus ettevõtete kasumlikkus oli 2011. aasta aruannete põhjal 2,9%.

Krediidiinfo analüüsis ettevõtete aastaaruandeid ning uuritud finantsnäitajate põhjal võib öelda, et jae- ja hulgikaubandus ettevõtete kasumlikkus oli 2,9%. 2010. aastal oli vastav number 2,3%, millest võib järeldada, et viimastel aastatel on olnud tagasihoidlik kasumimarginaal.

ASi Prisma Peremarket turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas selgitas, et näiteks jaekaubanduses on kahe kuni nelja protsendine kasum väga kõrge näitaja, milleni jõuavad vähesed. “Põhjuseks on väga tugev konkurents – inimesed igas maailma nurgas on hinnatundlikud ja kodupoodi on lihtsam vahetada kui kodupanka,” selgitas Lainas. Tema sõnul on tarbekaupade marginaalid tavapäraselt pisut kõrgemad kui toidukaubal.

2011. aastal oli kõige kasumlikum finants- ja kindlustusalane tegevus, ettevõtlussektorite võrdluses järgnesid kutse-, teadus- ja tehnikaalane tegevus ning kinnisvaraäri.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara