Prisma kandis püsiklientidele veerand miljonit eurot

Detsembrikuu jooksul kogusid Prisma püsikliendiprogrammiga liitunud kliendid kokku boonust 257 tuhande euro eest, mis kanti püsiklientide Kontodele.

„Detsembrikuine topeltboonus võimaldas Prisma klientidele saada oma ostudelt tagasi kuni 10%,“ sõnas Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Kadri Lainas. Prisma Kontoga liitunute ostudelt tagastatava boonuse protsent sõltub igakuisest ostude summast.  Kõrgema boonustasemeni jõudmiseks on võimalik  pereliikmetel oma ostud kokku liita. Detsembrikuu keskmine boonustase oli 4,6%. Kõige suurem tagastatud boonussumma oli üle 400 euro.

Kogutud boonust saavad süsteemiga liitunud vaadata Prisma Peremarketi kodulehel, kasutades oma isikukood ning salasõna. Kogutud boonus tuleb ära kasutada 12 kuud jooksul.

Prisma Kontoga liitus esimesel kuul üle 65 000 inimese, saavutades vaid ühe kuuga sama taseme kui ettevõttel oli Säästukaardi püsikliendiprogrammi ajal.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara