Tallinna Kaubamaja käive kasvas 6,6%

Tallinna kaubamaja kontserni neljanda kvartali käive kasvas aastaga 6,6 protsenti, 127,4 mln eurole, teatas ettevõte börsile.

Supermarketite käive kasvas 4,6 protsenti, 86,8 mln eurole. Kaubamajade käive kerkis 2,9 protsenti, 26 mln eurole. Autokaubanduse käive hüppas 49,2 protsenti, 9,8 mln eurole. Jalatsikaubanduse käive kasvas 2,6 protsenti, 4,1 mln eurole. Kinnisvarasegmendi käive vähenes 1,1 protsenti, 0,7 mln eurole.

„Kaubamaja kontserni mullune käibekasv oli hetkeolusid arvestades hea. Turg on elavnemas ja konkurents suurenemas, samas on Kaubamaja kontserni tugevuseks stabiilne arenguvõime ning tegutsemine erinevates kaubandusvaldkondades,“ lausus Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Enamus meie uutest kauplustest avas uksed aasta viimastel kuudel, mis tähendab seda, et nende lõplik käivitumine ja läbimüügi kasv kandub sellesse aastasse.“

„Edukalt läks jõulumüük ning ka aasta lõpupäevadel oli kaupmeestel palju tööd – lisaks Eesti klientidele andsid sellesse oma panuse ka turistid, eelkõige idapoolt saabunud turistid. Samuti mõjutas müügimahtude kasvu Kaubamaja kontserni uuenenud lojaalsusprogramm ning tehtud pingutused teeninduskvaliteedi tõstmisse,“ lisas Raul Puusepp.Raul Puusepp lausus, et kontsern liigub senisel kursil edasi ka alanud aastal – vajadusel ja võimalusel lisanduvad uued kaubanduspinnad, kontserni tegevus peab olema tulemuslik ning seejuures keskendutakse oma tugevustele ja eripäradele. „Ostukeskkonna, teeninduse ja sortimendi valiku osas kuulume vaieldamatult esirinda, meenutagem kasvõi mullu Tallinna Kaubamajas avatud uut Lastemaailma, uuenenud Naistemaailma või Selveri gurmeekauplusi. Sama kehtib ka meie kingapoodide ABC King ja SHU ning ilupoodide kohta – oleme saavutanud omas segmendis kindla koha klientide esimestes valikutes.“

 


 

Osale arutelus

  • Romet Kreek

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara