Tarbijad soovivad mahetooteid tavapoest ja otse tootjalt

82 protsenti tarbijaist sooviks osta mahetoitu ning peamise ostukohana näevad nad toidupoode, selgus Põllumajandusministeeriumis tutvustatud mahetoodete turu uuringust.

Tavaliselt toidupoest koos igapäevaste toidukaupadega eelistab mahetooteid osta 50% tarbijaist, otsekontakti tootjaga sooviks 38% elanikest. Turult eelistab osta 29% ning spetsiaalsest ökopoest 14% tarbijaist. Internetipoe vahendusel tellimist peab mugavaimaks mahetoidu ostukanaliks 4% elanikest.

Mahetoidu ostjad tõid välja, et ostavad mahetoitu, kuna see on tervislik (70%), heade maitseomadustega (53%), kodumaine ning lähipiirkonnas toodetud (48%).

Suurim huvi tarbijatel on eelkõige maheköögivilja ja kartuli ostmise vastu – neist toodetest on huvitatud vastavalt 54% ja 50% tarbijatest. Enim ostetud toiduainetena märgiti mett (56% on ostnud), kartulit ja köögivilja. Järgnevad puuvili, marjad, piimatooted ja munad.

Need, kes ei olnud 2012. aastal mahetoitu ostnud, tõid peamise mitte-ostmise põhjusena välja mahetoodete kõrge hinna (45%). 29% vastas, et ei tunneta erinevust tavatoodetega ega pea mahetoodete ostmist selle tõttu vajalikuks ning neljandik väitis, et kasvatavad toiduks vajaliku tooraine ise.

Kõigist küsitlusele vastanust 57% leidis, et mahetoitu võiks rohkem reklaamida.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara