Eesti tootjad võiksid julgemalt private labelis kandideerida

Prisma Peremarketi kaubandusdirektori Jorma Rautaneni sõnul võiks olla Prismas Eesti tootjate private labeli osakaal suurem, sest hetkel on see suhteliselt väike.

10. septembril toimub kaubanduse klubi Prisma Peremarketis, kus keskendume Private Label toodetele ning tema huvide teenimisele.

Uurisime Prisma Peremarketi kaubandusdirektori Jorma Rautanenilt infot nende private kabelite kohta.

Prismas on Rautaneni sõnul umbes 800 erinevat toodet Rainbow kaubamärgi all. „Meie soov on läbi omatoodete laiendada tarbijate valikuid, mitte omatooteid tarbijatele iga hinna eest peale suruda. Seega on omatoodete osakaal vaid 4-5 % käibest,“ rääkis Rautanen.

Prisma sooviks on private label koostööpartnereid vahetada nii harva kui võimaik. „Hea pikaajaline koostöö on rohkem väärt kui pidev uute koostööpartnerite katsetamine,“ kinnitas Rautanen. Vahel teeb emaettevõte konkursi iga poole aasta tagant, vahel kord aastas, kuid konkurss ei tähenda seda, et tootja alati vahetuks. „Näiteks on Tere tootnud juba aastaid Rainbow kohupiimakreeme,“ ütles Rautanen.

Prismas on private labeli tootjaid erinevatest riikidest (Soomest, Eestist, Lätist, Leedust ja Venemaalt) umbes mitusada, kuid Eestis on tootjaid saja kandis.

„Eestist võiks tootjaid kindlasti rohkem olla ja me oleme kutsunud ka Eesti tootjaid julgemalt kandideerima,“ rääkis Rautanen. „Hetkel on suhe vaid 1/20 aga võiks olla oluliselt suurem Eesti tootjate kasuks.  

Rautaneni sõnul ei soovi nad omatoodete strateegiast tulenevalt olla konkurendiks kohalikele tootjatele. „Mõlemad tooted mahuvad meie riiulitele ära ja lõpliku valiku saab ja peab tegema tarbija, mitte kaupmees ja tootja,“ on Rautanen veendunud.

Vaata siit täpsemalt 10. septembril toimuvat Kaubanduse klubi Prismas kava SIIT. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara